Sant Gregori, segona cita de l´ Open Natura

23/04/2009
BTT

Sant Gregori es troba situat al nord del gironès envoltat d’espais d’inspiració artística que amaguen els indrets més apaigavats del municipi. A tant sols cinc minuts de Girona, hom pot gaudir d’espais aliens al pas del temps. Dins la fira ciclista de Sant Gregori, on podrem trobar moltes activitats relacionades amb el món de la bicicleta, el diumenge tindrà lloc la prova de l’Open.

Com sempre, tindrem tres circuits. El primer de 2 kms pels mes menuts, després dos més de 18 i 38 kms pels bikers més experimentats. Els circuits ens portaran cap a la Serra de la Malesa on podrem gaudir d’unes vistes espectaculars, recorrent senders i pistes.

Com totes les proves del circuit la participació estarà limitada 800 participants per a poder oferir qualitat en la mateixa.

La sortida i arribada estaran ubicades a la zona esportiva, on hi haurà dutxes i serveis.

Circuit llarg

El recorregut llarg del circuit ens portarà a descobrir uns paratges realment espectaculars. Els amics del Club Ciclista Llémena han preparat un circuit amb tot tipus d'emocions, corriols, pistes ràpides, i rius que faran que mes d'un es tingui que remullar els peus.

La sortida i arribada estaran situades a la zona esportiva. Els primers km seran neutralitzats per dins el municipi, a partir d'aquest moment circularem per un seguit de pistes amples direcció a Canet d'Adri conjuntament amb els companys de la curta.

Desprès de fer la primera pujada del dia un corriol ens portara a travessar el primer dels rierols del dia i desprès de un km mes es separara el circuit llarg del curt (Km 14,50).

A partir d'aquest punt la marxa s'endurirà. Un seguit de corriols en pujada ens portara direcció a St.Pere de Llora on travessarem el Riu un parell de vegades més, en aquest punt iniciarem la segona i mes llarga pujada del dia que ens portarà al segon avituallament (Km 25) situat a la Serra de la Malesa. Un cop fem el cim ens espera una espectacular baixada per corriols fins arribar a l'ermita de St.Afra, on retrobarem els companys del circuit curt que ens acompanyaran fin la línia d'arribada, on ens espera un bon àpat per recuperar forces.

Circuit curt

El circuit curt tindrà una distància de 20km. Els primers km anirem conjuntament amb els companys del circuit llarg. Ens esperaran un seguit de pistes amb petites pujades que ens portaran a Canet d'Adri.

En aquest punt tindrem la primera dificultat del dia. Una pujada d'un km que ens portara direcció a Can Carreres. Després d'una baixada força espectacular pel mig del bosc haurem de creuar el primer dels rierols. Després d'un km el segon riu ens espera, aquest de més amplada que els més valents poden intentar travessar damunt de la bicicleta.

Passat aquest punt tindrem l’avituallament (Km 14,5) que és el lloc on deixarem als companys del circuit llarg. Un cop continuem ens quedarà sols fer una pujada d'un km per haver conquerit totes les dificultats del dia. Un cop tornem a retrobar als companys del circuit llarg sols ens queda que anar planejant fins arribar de nou a la zona esportiva, on ens espera un bon àpat per recuperar forces.

Fitxa tècnica

Pedalada: Open Natura St.Gregori

Data: 26-04-2009

Lloc: St.Gregori (Girona)

Distància circuit llarg: 38.00 kms.

Distància circuit reduït: 18.00 kms.

Distància circuit infantil: 2.00 kms.

Hora de sortida: a les 10:00 hores.

Hora de sortida infantil: 09:30 hores.

Lloc de sortida: Zona Esportiva

Que inclou: El dret a participar a la pedalada, subministrament d'avituallaments, bossa d’ obsequis i esmorzar.