
La Copa Catalana Cadet supera l’equador a Amposta
El IV Memorial Pedro Tirado marcarà l’inici de la segona meitat de calendari de la Copa Catalana Cadet, que fins ara ha disputat 9 de les 18 curses previstes. La prova ampostina, organitzada pel Club Joves Ciclistes d’Amposta, es celebrarà el diumenge 25 de maig entre el carrer del Tàmesi, el carrer del Loira, el carrer del Lin i el carrer de la Ferrereta.
Entre aquests quatre carrers es formarà un circuit de 2,3 quilòmetres al qual els ciclistes hi hauran de donar fins a 20 voltes. En l’edició de 2024, amb un recorregut notablement diferent, una seixantena de ciclistes van prendre la sortida a la cursa ebrenca, que va acabar amb victòria de Santiago Delgado. Enguany, la cita arriba en un tram molt intens del calendari, que aquest mes de maig ja ha vist com es disputava el Campionat de Catalunya de la categoria, la Volta a Girona, el Memorial Antonio Miguel Ramírez i, fa tan sols una setmana, el 8è Trofeu Speed Republik.
Eloi Ramos (EC Mataró Skoda Mogadealer) hi arriba vestint el mallot de líder d’una Copa Catalana Cadet molt ajustada, amb Ramos, Gil Martínez (Proride Jufré Cycling Team), Cesc Pérez (Proride Jufré Cycling Team) i Axel Serrano (Montroig Penya Ciclista) separats per menys de 30 punts. Les inscripcions per al IV Memorial Pedro Tirado es tancaran el dimecres 21 de maig a la mitjanit. La competició, el diumenge 25, arrencarà a partir de les 9.30h del matí.