El Memorial Josep Segú reunirà elits, sub 23, júniors, cadets i fèmines

25/06/2025
Carretera

El Memorial Josep Segú reunirà elits, sub 23, júniors, cadets i fèmines

El dissabte 28 de juny, el ciclisme de carretera català es reunirà a La Garriga (Vallès Oriental) en motiu de l’11è Memorial Josep Segú, que celebrarà quatre proves per a elits i sub 23, júniors, cadets i fèmines. Amb totes les curses en horari de tarda, la prova obrirà la Copa Critèrium elit/sub23 2025 i serà puntuable per a la Copa Catalana en la resta de categories.

La Unió Ciclista La Garriga tornarà estar al capdavant d’un dia intens de ciclisme, que es celebrarà sobre un circuit urbà de 1,3 quilòmetres amb sortida i arribada al Passeig. Els cadets seran els primers en prendre la sortida, a les 15h, i ho faran en la que serà la 13a prova puntuable per a una Copa Catalana molt igualada en les primeres posicions. A les 16.15h serà el torn per a la cursa unificada de Copa Catalana Fèmines, que serà la setena de les deu que formen el calendari.

A partir de les 17.45h prendran la sortida els júniors i a les 19h ho faran, en última instància, els elits i sub 23, que disputaran 1h15 de cursa. Aquesta darrera sortida serà l’obertura de la Copa Critèrium, que torna oficialment al calendari per agrupar diferents critèriums de carretera que s’organitzen arreu del territori català durant els mesos d’estiu. Després de La Garriga, el calendari passarà per Reus el 6 de juliol, per Ivars de Noguera, El Pla de Santa Maria, Juneda i Sants (Barcelona) durant l’agost i es tancarà el 21 de setembre al XXVI Trofeu de Santa Tecla de Tarragona.

Les inscripcions per a totes les proves i categories es tancaran el dimecres 25 de juny a la mitjanit.