
Ajornada per pluja la Lliga Catalana de Pista a Tarragona
La Federació Catalana de Ciclisme s'ha vist obligada a suspendre arran de la pluja la cita de la Lliga Catalana de Pista a Tarragona prevista per aquest dimecres 9 de juliol al remodelat velòdrom municipal. La prova es trasllada ara al pròxim dimarts, dia 15, en el marc d'una competició que afronta el seu tram final amb diverses cites aquest mes de juliol de 2025. En aquesta cista participen les categories infantil, aleví, cadet, fèmines i open (júnior i elit/sub-23), amb les modalitats de 250 m s.p., eliminació, hàndicap, scratch i americana.
Després de la cita de Tarragona, aquest juliol encara restaran quatre cites de la Lliga Catalana Pista, que són Campionat de Catalunya. El dia 22 es faran les proves de velocitat i keirin, i el 23 les de madison i persecució, amb una doble jornada a Barcelona. Ja a finals de mes es farà el keirin infantil el dia 29 a Mataró (Maresme), i finalment omnium el dia 30 novament a la capital catalana, per tancar la competició i el calendari català de pista.
En aquest cas, les inscripcions per la Lliga Catalana de Pista de Tarragona tanquen diumenge previ a la prova a les 24 h, per bé que fins dilluns a les 24 h estaran obertes amb un 50% d'increment. No s'admetran Inscripcions a partir d'aquest moment per a la cita del velòdrom de Campclar.
Més informació per la Lliga Catalana de Pista a Tarragona
Foto d'arxiu: Ajuntament de Tarragona